Kategorier

Bästsäljare

Nyhetsbrev

PayPal

Köpvillkor och Privat Policy

Läs igenom dessa villkor innan Du beställer. Är det något som är oklart, vänligen kontakta oss.

Beställning


När en beställning lagts behandlas den direkt av oss och vi kontaktar Dig om det är några frågor. Alla beställningar är bindande.


Priser


Alla priser anges inklusive moms.


Frakt


Just nu betalar Du inte frakten för leveransen inom Sverige. Den bjuder jag på! För leverans till ett annat land har jag ingen möjlighet att påverka fraktkostnaden. Vid beställning av tillbehör kommer frakten att debiteras. Detta pga att tillbehör säljs till inköpspris.

 

Betalning

Vi erbjuder 3 olika betalsätt:

1. ONLINEBETALNING

Betalning sker enkelt och säkert med PayPal. Med PayPal kan du använda både betalkort och Internetbank eller tidigare innestående medel. Även om du inte har ett PayPal konto sedan tidigare kan du på bara några sekunder göra transaktionen via PayPal. PayPal samarbetar med VISA, MasterCard samt alla svenska banker som erbjuder direktbetalningar, Swedbank, Handelsbanken, SEB och Nordea.

2. BANKÖVERFÖRING - FÖRSKOTSBETALNING

Enklaste sättet att betala är genom att göra banköverföring direkt till Herbaway konto.
SWEDBANK Clearing 8214-9, konto 984 576 427-4
HANDELSBANKEN, Clearing 6761, konto 123 716 861
SEB BANKEN      , Clearing 5512, konto 00 43 747
Obs! Som referens måste Du ange din order nummer.


3. FAKTURA

Just nu tillkommer ingen faktureringsavgift. Den bjuder vi på. Kunder boende i Sverige kan beställa mot faktura 10 dagar netto, räknat från dagen för postinlämning. Fakturaköp förutsätter godkänd kreditprövning ”mini”. Detta innebär då att du måste fylla i ditt personnummer när du väljer betalningsmetod och en förenklad kreditprövning sker.

Leverans sker endast till folkbokförd adress.
Fakturan skickas via e-post samma dag som leveransen sker.

Vid försenad betalning utgår påminnelseavgift med det belopp enligt lag f.n. 50 kr samt dröjsmålsränta med 2 % per månad + gällande referensränta.

 

Ej utlöst paket

 Ej uthämtad vara debiteras med de verkliga omkostnaderna de orsakat så som frakt fram och tillbaka, paketering, emballage etc. Om en faktura inte betalas i tid skickas ärendet vidare till Kronofogden.

 

Leverans


Vi har alltid gott om varor i vårt lager. De flesta leveranser sker så snart som möjligt, helst inom 24 timmar. Avvikelser kan förekomma pga helgdagar och vid månadsskifte. Paketen skickas med Posten vilket innebär att paketet skall vara framme senast tredje vardagen efter att det skickats från oss. Vi tillhandahåller ett kollinummer så att Du kan följa ditt paket i din Orderhistorik och på Postens hemsida. Mindre beställningar (under 2 kg) skickas som brev och tar 1 – 2 dagar. Vid brådskande leverans ta gärna kontakt med oss via SMS eller telefon. Vi gör allt för att kunna tillgodose dina behov.


Tillfälligt slut


Skulle en vara trots allt vara tillfälligt slut kontaktar vi Dig för att försöka komma överens om senare leverans eller en annan motsvarande produkt.


Transportskador


Om ni upptäcker att paketet är skadat när ni hämtar det på Posten, anmäl det genast på utlämningsstället. Upptäcker Du en skada när ni kommit hem, tag med hela försändelsen tillbaka till Posten och fyll i en skadeanmälan.



Returrätt


Vi erbjuder 30 dagars pengar tillbaka garanti. Om Du mot förmodan inte är nöjd med varan kan Du skicka tillbaka den inom 30 dagar och få alla pengar tillbaka.

OBS! För att Er garanti ska gälla behöver Du kontakta oss på adressen info@herbaway.se för att få en returblankett. Du returnerar den ifyllda blanketten, den återstående produkten i originalförpackning samt original kvitto. Kostnaden för returfrakt får Du stå för själv. Pengarna sätts på Ditt konto efter mottagen sändning.

 

Produktinformation


Vi reserverar oss för eventuella fel och förändringar av produkterna i webbshopen. Produkterna kan se olika ut för olika länder. 

 

Gåvopaket


Ingår endast i de program där det står Gåvopaket på respektive produktsida. Där Gåvopaket ingår packar vi med det automatiskt, det syns inte på ordern i webbshoppen. Endast ett Gåvopaket per kund, dvs endast i första beställningen.

 

Uppföljning


I fall vi inte haft kontakt med varandra tidigare ber jag Dig om att kontakta mig när Du har hämtat Ditt paket för att vi kan starta uppföljningen. Då går vi igenom hur Du ska göra och svarar på Dina frågor. Du kan maila oss dygnet runt och ringa mellan 10.00 och 20.00. Du som kund tar första kontakten, sedan lägger vi upp en plan hur uppföljningen ska fortlöpa. Den servicen är kostnadsfri.

Disclaimer


Alla viktkontrollspåståenden hänvisas till Herbalifes viktkontrollsystem vilket omfattar bl a en balanserad kost, regelbunden motion, ett lämpligt intag av vätska dagligen och tillräckligt med vila. Resultathistorierna på denna sida garanterar inte att andra får samma resultat. De vittnar bara om de resultat som några av våra kunder har fått. De har varit villiga att följa våra användarinstruktioner och följt vårt uppföljningssystem. Det rekommenderas att följa bruksanvisningen på varje enskild produkt och följa de anvisningar som finns där.

 

För att kunna beställa produkter från denna internetsida måste man vara 18 år och myndig i enlighet med svensk lag.

 

Denna internetsida är producerad för Sverige och den svenska marknaden.

 

Herbalifes affärsmöjlighet


Även om det är Herbalife Sweden AB, Box 556, 10131 Stockholm, som tillhandahåller denna affärsmöjlighet, så är det oberoende medlem (Violetta Schwarz, Harbergagränd 7, 212 30  MALMÖ, telefon 0706-494918, 040-494918) som har förberett och distribuerar detta material. Varor som säljs är näringsprodukter, hud- och kroppsvårdsprodukter. Transaktioner är utförda av distributörer som huvudmän.

 

Personskydd och dataskydd


Genom att registrera Dina uppgifter via formulär på denna Internetsida så ger Du automatiskt Ditt uttryckliga godkännande till att vi lagrar informationen Du ger oss i vår kunddatabas. Vi använder dessa uppgifter endast för att skicka Dig den information Du bett om eller kommer att be om vid senare tillfälle. Din personliga information kommer inte att ges bort, säljas eller göras tillgänglig för tredje part. Vi respekterar Ditt privatliv och behandlar Dina uppgifter med diskretion. Om Du vid något tillfälle inte vill motta mer information från oss så kan Du informera oss om detta. Om Du vill uppgradera Din information eller radera den helt så kan Du göra det genom att skicka ett mail till oss.

Du förbinder Dig inte till några abonnemang eller vidare köp.

 

Denna hemsida ägs av Herbaway och drivs av Violetta Schwarz. Inget innehåll på sidan får reproduceras utan skriftligt tillstånd från Violetta Schwarz.

Övrigt


Beställningar i annans namn för att skada denne eller okynnesbeställningar polisanmäles utan hänsyn till personen i fråga. Vi loggar alla beställningar med information om varifrån (vilken dator) beställningen görs från.


Det är upp till varje kund att ta del av villkoren och läsa dessa vid varje beställning, vi svarar ej för om kunden inte har läst och förstått villkoren, är det något man undrar över så kan man höra av sig och vi förutsätter att alla som inte förstår texten gör detta. Beställer man så har man automatiskt godtagit dessa villkor.


Kundsupport och rådgivning


Du är alltid välkommen att kontakta mig för stöd och support. All rådgivning är kostnadsfri! Enklast når Du mig via e-post, telefon och ibland via Skype (läs nedan).

 

Företagsinformation 


Herbaway.se drivs av företaget HERBAWAY, org nr 5211252662. Vi innehar F-skattsedel.

 

Kontaktuppgifter


Oberoende Herbalife medlem
Violetta Schwarz, Harbergagränd 7, 212 30  MALMÖ

040-494918, 0706-494918, info@herbaway.se,

Skype: violettaschwarz

 


Kategorier

Bästsäljare

Nyhetsbrev

PayPal